10-1-2024
Вже традиційно із закінченням збору нового врожаю, ТМ «Наш Сік» презентує соки, виготовлені з найсвіжіших українських фруктів та овочів, зібраних наприкінці літа – на початку осені поточного року. Ця продукція маркерована спеціальним стікером «Новий врожай 2024», який допоможе покупцеві легко знайти їх у торгових мережах. Додатково в підтримку запуску соків з 1 жовтня стартувала національна рекламна кампанія.
Національна рекламна кампанія «Наш Сік – 100% Новий врожай» розпочалася 1 жовтня і активно підтримує продукцію нового врожаю у різних медіа-каналах. Вона націлена на те, щоб кожен міг насолодитися смаком свіжих фруктів і овочів, вирощених на родючих землях України. Рекламні матеріали з цією новиною можна почути та побачити у різних каналах медіа, зокрема київському метрополітені.
Для забезпечення виготовлення якісної сокової продукції від Одеського консервного заводу дитячого харчування (ОКЗДХ), вже впродовж багатьох років на власних виробничих потужностях компанія збирає та переробляє фрукти та овочі, у першу чергу для виробництва соків відомої торгівельної марки «Наш Сік».
На початку осені споживачі можуть оцінити старання фахівців компанії, високу якість та смак продукції, виготовленої зі свіжого врожаю одеських фруктів, ягід та овочів. Так, минулого року на підприємстві реалізували багатокомпонентний проєкт з вирощування томатів в Одеській області. А в 2024 році збір та переробка власних томатів вже є невід’ємною частиною стратегії із забезпечення підприємства високоякісною сировиною. Власні томати закривають потреби виготовлення продукції компанії, зокрема, популярного 100% томатного соку «Наш Сік».
Збір фруктів та овочів на власних господарствах та їх переробка тривала з кінця серпня
по початок жовтня 2024 року.
Високу якість соку від ОКЗДХ можна перевірити, скуштувавши соки із свіжеперероблених сезонних фруктів: томатний, яблучний, мультивітамінний, яблучно-грушевий та яблучно-персиковий.
«Восени 2024 року «Наш Сік» пропонує споживачам продукцію зі свіжих фруктів та овочів нового врожаю, які ми дбайливо виростили на родючих ланах Одещини, – говорить Максим Протопопов, менеджер з бренду. – Всі плоди ми переробили, максимально зберігаючи їх природню користь та смак, щоб «Наш сік», як вже кілька десятиліть до цього, залишався найсмачнішим та найулюбленішим соком кожної української родини».