3-25-2024
ТМ «Наш Сік», лідер на ринку натуральних напоїв, повертає зручний формат пластикової пляшки об’ємом 500 мл. Випуск нектарів у порційному форматі відбувається в трьох позиціях, але можливе розширення асортименту із приходом «високого» сезону.
ТМ «Наш Сік» вже довів свою популярність на ринку, ставши лідером у своїй категорії. Нова лінійка нектарів від «Наш Сік» в порційному форматі ПЕТ представлена трьома смаками: яблуко-виноград, мультифрукт та вишня, що відповідають найпопулярнішим категорійним смакам.
Відмінність продукту полягає в зручності для споживання «на ходу», яка стає важливою у сучасному ритмі життя. Пляшка має кришку, що загвинчується, а отже до напою можна повернутися кілька разів. Нектари в порційному форматі ПЕТ 500 мл виготовляються на Одеському заводі дитячого харчування, що гарантує незмінну якість та свіжість кожної краплі.
«Нектари «Наш Сік» в порційному форматі це стратегічне рішення, що сприятиме підвищенню обсягів продажів у літній сезон, – говорить Максим Протопопов, менеджер з бренду. – Зручна упаковка та смак, який протягом десятиліть подобається українцям, є ідеальною можливістю задовольнити підвищений попит споживачів у цей період».
«Наш сік» завжди відрізнявся натуральністю, відмінним смаком та доступною ціною. Саме завдяки цьому він став улюбленим соком мільйонів маленьких та дорослих українців.
«Наш сік» – добре для дітей, добре для всіх!