3-2-2018
Виставка готових продуктів харчування і напоїв Anuga – одна з найважливіших подій харчової індустрії. Раз на два роки фахівці з усього світу збираються на виставці для отримання актуальної інформації та укладення міжнародних контрактів.
Компанія «Вітмарк-Україна» третій рік поспіль бере участь у виставці. Цього року компанія представила свої традиційні продукти сокової категорії, фруктово-овочеві соки і пюре для дитячого харчування, а також фруктові напівфабрикати власного виробництва. Крім того, компанія представила також лінійку експортної продукції соків прямого віджиму Jaffa Pure Juice, фруктово-ягідних десертів Jaffa Fruit Pouch і нектарів марки Natura. Серед новинок компанія презентувала дитяче пюре в новій упаковці Doypack.
За словами начальника експортного відділу, Данила Катасонова: «Цього року виставка виявилася особливо продуктивною. За 5 днів нам вдалося поспілкуватися з понад 300 потенційними партнерами з Китаю, країн Африки та Європи, серед яких імпортери-дистриб’ютори, роздрібні мережі, зацікавлені в наших брендах і випуску продукції під власними торговими марками, а також потенційними постачальники сировини. Крім того, нам вдалося провести ряд зустрічей з уже існуючими партнерами з США, Ізраїлю, Естонії та Білорусі».
За останній рік «Вітмарк-Україна» посилила свою присутність на міжнародних заходах, серед яких виставка харчової промисловості SIAL в Парижі та продуктова виставка Gulfood в Дубаї.
«За результатами зустрічей ми бачимо зацікавленість до нашої продукції соків прямого віджиму з боку Китаю, а до оновленої лінійки соків і нектарів Jaffa проявили інтерес відвідувачі з країн арабського світу. Крім того, гості виставки високо оцінили наші дитячі пюре і фруктово-ягідні десерти для дорослих в упаковці дой-пак », – додав Данило Катасонов.
У 34-й за рахунком виставці Anuga 2017 взяли участь понад 7400 компаній з 107 країн, що стало новим рекордом за всю історію заходу. Всього ж виставку відвідало близько 165 тисяч чоловік з 198 країн світу.